Condicions de compra
Aquestes Condicions de Compra juntament amb l’Avís Legal i la Política de Privacitat (en conjunt, denominats “Termes i Condicions”) regulen la compravenda dels serveis i productes oferts per Nova Baixas, S.L (“BAIXAS” o “Nosaltres”) als seus Clients (“Client” o “Vostè”) per mitjà de la pàgina web (d’ara endavant, la “Web”). Només poden ser Usuaris de la Web els majors d’edat.
Les presents Condicions han estat elaborades de conformitat amb el que s’estableix en la Directiva (UE) 2011/83 del Parlament Europeu i del Consell, de 25 d’octubre de 2011, sobre els drets dels consumidors; Directiva (UE) 2019/771 del Parlament Europeu i del Consell, de 20 de maig de 2019, relativa a determinats aspectes dels contractes de compravenda de béns, la Llei 34/2002, de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç Electrònic, la Llei 7/1998 sobre Condicions Generals de Contractació, el Reial decret legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei General de Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries i la Llei 7/1996 d’Ordenació del Comerç Minorista.
És important que llegeixi i entengui cadascuna de les clàusules de les Condicions de Compra de BAIXAS. En el cas que no estigui d’acord amb una o alguna d’aquestes clàusules, no haurà d’avançar en el procés de compra.
La validació de la comanda per part del Client suposa expressament el coneixement i acceptació de les presents Condicions de Compra com a part de la celebració del contracte.
Excepte prova en contra, les dades reigstrados per BAIXAS constitueixen la prova del conjunt de transaccions realitzades entre BAIXAS i els seus Clients.
1. SOBRE ELS NOSTRES PRODUCTES I SERVEIS
Per mitjà de la Web, BAIXAS posa a la seva disposició la possibilitat de comprar productes de pastisseria, brioixeria i xocolateria. La informació i especificacions de cada producte disponible estan descrites en la Web.
BAIXAS ofereix productes de qualitat elaborats amb la millor matèria primera, la qual cosa comporta respectar els processos d’elaboració, fermentació i refrigeració, que faran que el producte resulti de la forma més òptima. Per això, totes les comandes efectuades hauran de realitzar-se amb almenys 48 hores d’antelació.
L’abast i les característiques dels productes adquirits són els recollits en les presents Condicions de Compra, en la Pàgina Web i en els e-mails de confirmacióde comanda/encarrego i de pagament remesos per BAIXAS als Clients.
S’ofereix la possibilitat que el Client sol·liciti l’elaboració de productes personalitzats d’acord amb les seves necessitats o especificacions. Per a això, haurà de posar-se en contacte amb BAIXAS telefonant al 932 092 542.
En la Web també s’ofereix la possibilitat que el Client contracti els nostres serveis de servei d’àpats, que inclouen el lloguer de tot el personal i material necessari segons l’esdeveniment del qual es tracti (cambrers/as, taules, cadires, copes, estovalles, etc). Per a contractar els nostres serveis de catéring, haurà de posar-se en contacte amb Nosaltres telefonant al 932 092 542.
2. TRÀMITS PER A LA REALITZACIÓ DE LA COMANDA
El procés de compra és molt intuïtiu però si en algun moment es troba amb dificultats o rep un missatge d’error, haurà de posar-se en contacte amb BAIXAS.
Per a relizar una comanda de qualsevol dels nostres productes de pastisseria, brioixeria i xocolateria haurà de connectar-se a la Web i buscar els productes que desitja demanar Pot utilitzar el requadre de cerca, si sap el que està buscant, col·locat en la part superior dreta de la pàgina.
Quan trobi un producte que li interessi, faci clic en el títol o nom de l’element per a veure la pàgina corresponent i trobar més informació sobre el mateix (si no troba el que cerca en la nostra pàgina web pot posar-se en contacte amb Nosaltres). Una vegada localitzats, haurà de seleccionar tots els productes del seu interès i prémer el botó “Afegir al carret” per a afegir-los a la seva cistella de la compra.
Una vegada que hagi afegit un article a la cistella de la compra, pot continuar navegant o finalitzar la compra. Pot accedir al contingut de la seva cistella de la compra en qualsevol moment fent clic en el botó de carro de la compra a la cantonada superior dreta de la pàgina.
En el moment en què desitgi finalitzar la compra i abans de conducta al pagament d’aquesta, tindrà accés a un resum de la cistella amb indicació dels productes triats, la seva denominació, les quantitats i el preu total.
Quan estigui llest per a realitzar la comanda haurà d’introduir les seves dades emplenant el formulari que apareixerà en pantalla, indicant el seu nom, l’adreça de facturació i lliurament (si anessin diferents i tria la modalitat de lliurament a domicili), telèfon i email de contacte. Els camps del formulari marcats amb un asterisc () són d’obligat compliment, els altres són facultatius. Totes les dades són necessaris per a atendre correctament l’encàrrec efectuat. Com a Client, respon de la veracitat de les dades que facilita durant el procés de compra en línia.
Pot procedir al seu registre com a Usuari si desitja rebre actualitzacions i notícias sobre els nostres productes o serveis a través de l’adreça de correu electrònic, encara que no és obligatori. Una vegada realitzat el registre, rebrà un email de confirmació per part de BAIXAS (en cas de registrar-se com a Usuari, té plena responsabilitat sobre l’ús i custòdia de les seves credencials d’accés al seu compte, responent pels actes que amb les mateixes es realitzin. En cas que tingui coneixement sobre la perduda, revelació o accés no autoritzat per part d’un tercer al seu compte,haurà d’avisar a BAIXAS immediatament).
Posteriorment, haurà de triar la data i hora de lliurament de la comanda i introduir les dades de la targeta bancària on desitja que s’efectuï el cobrament de la seva comanda i acceptar les presents Condicions de Compra juntament amb la Política de Privacitat de BAIXAS.
Finalment, deurà cliclar el botó de “Realitzar comanda” per a procedir al pagament de la seva compra, moment en el qual serà redirigit a una passarel·la segura de pagament per a finalitzar la seva compra.
Una vegada confirmat el pagament, rebrà un correu electrònic amb la confirmació de la realització de la comanda. Si no li ha arribat l’e-mail de confirmació al seu correu electrònic en fer una comanda, pot ser que es degui a algun problema tècnic puntual. El normal és que li arribi passats uns minuts. De qualsevol manera revisi la seva safata de spam o correus no desitjats per si és aquí. Si passades 24 hores segueix sense rebre-ho,pongáse en contacte amb Nosaltres a través dels nostres canals d’atenció al Client.
Durant tot el procés de compra el Client té garantida la seguretat de la informació i de les seves dades personals, ja que la Pàgina Web es troba protegida pel protocol https://.
3. PREU I FORMA DE PAGAMENT
Els preus dels productes i els impostos per a cada especialitat seran els establerts en la Pàgina Web per a cada producte. Tots els preus publicats en la nostra pàgina web inclouen l’IVA i la resta d’impostos que poden ser aplicable. Sempre, els preus s’expressen en Euros (€).
Els preus mostrats per cada producte no inclouen les despeses d’enviament, segur d’enviament o qualsevol servei addicional al producte adquirit, tret que s’indiqui el contrari. Qualsevol d’aquestes despeses addicionals que siguin aplicable seran mostrats al Client en el desglossament de la seva cistella de la compra, abans de conducta al pagament d’aquesta.
Amb l’acceptació de les presents Condicions de Compra, l’Usuari accepta que la valoració econòmica d’alguns productes oferts pugui variar en temps real. En qualsevol cas, això serà sempre comunicat prèviament a la formalització de la compra.
L’Usuari s’obliga a pagar en el moment de realitzar la comanda. Per a realitzar el pagament, el Client serà redirigit a una plataforma de pagament segura. El pagament pot ser realitzat mitjançant targeta de crèdit o Visa o Mastercard. BAIXAS no ofereix possibilitat de finançar la compra de cap dels seus productes.
Una vegada efectuat el pagament, l’Usuari rebrà un e-mail de confirmació de la comanda, en el qual s’inclou un resum dels articles adquirits, la modalitat d’enviament i l’adreça de destinació.
Si necessites més informació posa’t en contacte amb nosaltres a través dels nostres canals d’atenció al Client.
4. CONDICIONS SOBRE PROMOCIONS
BAIXAS podrà posar periòdicament a la disposició dels seus Clients codis de descompte. Aquests descomptes només podran aplicar-se conforme a les regles especificades per BAIXAS respecte a cada codi. Les ofertes, promocions i/o codis de descompte, no seran acumulables entre elles i poden no ser compatibles amb determinades col·leccions de productes.
Si necessita més informació sobre aquests termes no dubti a consultar-nos via telèfon telefonant al 932 092 542 o escrivint un email a serveis@baixas.es.
5. FORMA, DESPESES I TERMINI DE LLIURAMENT.
Els productes podran ser recollits pel Client directament a la botiga sense cap cost afegit o podran ser enviats a una adreça de la seva elecció. Sempre que la comanda es realitzi amb 48 hores d’antelació i sigui superior a 40 € (QUARANTA EUROS), BAIXAS ofereix el servei de lliurament a domicili entre les 10.00 i les 14.00 hores de dilluns a diumenge.
Per a comandes inferiors a la quantitat anteriorment indicada, el Client haurà de recollir la comanda efectuada en botiga.
Les despeses de transport podran ser coneguts pel Client en el moment de confirmar la comanda, en funció de l’adreça d’enviament indicada. El cost del transport és gratuït per a comandes superiors a 60€(SEIXANTA EUROS), (només per a particulars).
BAIXAS realitza enviaments a domicili en el Àrea Metropolitana de Barcelona, la qual cosa inclou: Barcelona, l’Hospitalet de Llobregat, Badalona, Santa Coloma de Gramanet, Sant Cugat del Vallés, Cornellà de Llobregat, San Boi de Llobregat, El Prat de Llobregat, Esplugues de Llobregat, Sant Feliu de Llobregat, Sant Adrià de Besòs, Sant Joan Despí i Sant Just Desvern.
Si l’Usuari desitja rebre el seu lliurament en un altre municipi diferent als indicats anteriorment, pot posar-se en contacte amb BAIXAS telefonant al 932 092 542 o escrivint un email a serveis@baixas.es.
Quan el Client hagi optat pel lliurament a domicili, BAIXAS lliurarà la comanda en l’adreça indicada per aquest en el formulari de compra. BAIXAS no assumeix cap responsabilitat quan el lliurament de les comandes no es realitzi a conseqüència que les dades facilitades pel Client siguin falsos, inexactes o incomplets, així com qualsevol altra causa atribuïble al Client.
El termini de lliurament serà l’indicat al Client en el desglossament de la seva cistella de la compra, abans de conducta al pagament d’aquesta. La confirmació del pagament, per qualsevol dels mètodes habilitats, és una condició indispensable per a mantenir els terminis de lliurament indicats.
El lliurament de la comanda es considerarà efectuada a partir del moment en què BAIXAS o l’empresa de transports contractada posi el producte a la disposició del Client.
BAIXAS realitzarà totes les actuacions necessàries perquè el lliurament es realitzi en el termini acordat, encara que el termini de lliurament pot bariar per motius de logística.
Si BAIXAS es troba en la impossibilitat de lliurar els productes adquirits dins del termini indicat, notificarà aquesta circumstància al Client, informant-lo del nou termini en el qual aquell/els estaran disponibles. El Client tindrà la possibilitat de rescindir l’encàrrec i demanar que se li reemborsi l’import pagat. En tal suposat, BAIXAS retornarà les quantitats pagades com més aviat millor, com a màxim en un termini de 14 (catorze) dies des que el Client hagués sol·licitat el reemborsament, per la mateixa forma de pagament inicialment triada.
En el cas que el Client detectés algun problema en el moment del lliurament de la seva comanda (embalatge espatllat, productes erronis, que manca o deteriorats) haurà de contactar per e-mail amb el nostre departament d’Atenció al Client en serveis@baixas.es o per mitjà del telèfon 932 092 542, dins de les primeres 24 hores següents a la recepció.
6. INDISPONIBILITAT DEL PRODUCTE
La selecció de productes oferts per BAIXAS és vàlida en tant que els productes estiguin visibles en la Pàgina Web, amb els límits d’estoc disponibles. En cas de no trobar-se disponible el producte contractat per falta d’estoc o incapacitat d’elaborar el producte sol·licitat per falta de temps, BAIXAS t’informarà d’això i podràs sol·licitar la devolució en el termini màxim de 14 (catorze) dies de les sumes que hagis abonat.
7. DRET DE DESISTIMENT
El dret de desistiment no és aplicable als productes adquirits per mitjà de la nostra pàgina web de conformitat amb l’article 103 apartat e) del Reial decret 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries. Si tens algun dubte, pots posar-te en contacte amb el nostre departament d’Atenció al Client.
8. PRODUCTES DEFECTUOSOS I COMANDES ERRÒNIES.
BAIXAS garanteix que els productes que embeni són conformes amb les descripcions, característiques, informació i especificacions publicades en la nostra Web. No obstant això, a vegades pot ocórrer que un producte resulti defectuós.
En cas de rebre d’un producte defectuós, el Client haurà de posar-se en contacte mitjançant l’enviament d’un email dirigit a serveis@baixas.es i enviar-nos una foto on es mostrin amb claredat els desperfectes.
En cas de rebre una comanda que no es correspon amb el que s’ha comprat o en el qual falta algun dels productes adquirits, el Client ha de posar-se en contacte amb BAIXAS enviant un correu electrònic a serveis@baixas.es adjuntant una imatge on es mostrin els productes rebuts juntament amb el comprovant de pagament i enviament.
Una vegada verificat que el producte és realment defectuós i/o que el contingut i la comanda efectivament realitzats són erronis (segons correspongui), BAIXAS es posarà en contacte amb el Client per a oferir-li una solució.
En cas que el Client opti per obtenir un reemborsament, haurà de retornar el producte a BAIXAS si haver lo consumit, en la seva caixa o envàs original i amb les etiquetes que li acompanyaven. BAIXAS es fa càrrec de les despeses de devolució del producte.
En els casos de comandes errònies, una vegada rebuts BAIXAS verificarà que el producte es troba en bon estat i procedirà al reemborsament dels imports pagats d’acord amb les presents Condicions.
9. REEMBLOLSO DELS IMPORTS PAGATS
Quan, d’acord amb les presents Condicones de Compra, el Client tingui dret a la devolució d’imports abonats, es notificacrá per correu electrònic i el reemborsament s’efectuarà a través del mitjà de pagament que va utilitzar en la compra. BAIXAS no retornarà l’import mentre no s’hagi verificat la recepció i estat del producte objecte de la devolució. Una vegada verificat el producte retornat, BAIXAS procedirà al reemborsament de l’import en el termini màxim de 14 (catorze) dies.
10. INFORMACIÓ GENERAL
Segons la normativa legal vigent, són consumidors o usuaris les persones físiques o jurídiques que actuen en un àmbit aliè a una activitat empresarial o professional. Per aquest motiu, pot ser que algunes de les clàusules previstes en aquestes Condicions de Compra siguin aplicables exclusivament a consumidors finals. Quan el Client sigui una empresa o entitat, no seran aplicables algunes de les clàusules recollides en el present document, sinó les legalment establertes per als contractes de compravenda habitual.
BAIXAS arxivarà el document electrònic en què es formalitzi en contracte. El mateix no estarà accessible al Client per mitjà de la Pàgina Web, però el Client podrà sol·licitar una còpia del mateix posant-se en contacte amb el nostre departament d’Atenció al Client per mitjà del correu electrònic administracio@baixas.es.
El contracte i els documents relacionats amb la compra dels productes podran realitzar-se en castellà o anglès. En cas de dubte o contradicció, la versió en castellà prevaldrà sobre les altres.
11. SERVEI D’ATENCIÓ AL CLIENT
Els Clients podran dirigir els seus dubtes, queixes o reclamacions a BAIXAS per correu postal, correu electrònic o per mitjà del número de telèfon informats en la Pàgina Web. BAIXAS es compromet a oferir una resposta al Client en el termini més breu possible.
12. MODIFICACIONS DE LES PRESENTS CONDICIONS DE COMPRA
BAIXAS es reserva la facultat de modificar les presents Condicions de Compra sense que això afecti els productes o serveis que s’hagin adquirit a través del lloc web amb anterioritat a aquesta modificació.
13. LLEI APLICABLE I JURISDICCIÓ
Aquestes Condicions de Compra es regeixen per la llei espanyola. Les parts se sotmeten per a la resolució dels conflictes derivats del contracte actual els jutjats i tribunals de Barcelona, o en els del domicili del Client en el cas que sigui considerat consumidor pel Reial decret legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries.
FORMULARI DE DESISTIMENT
(només ha d’emplenar i enviar el present formulari si desitja desistir de la compra)
A l’atenció de Nova Baixas, S.L amb CIF B17708264 i domicili en C/Muntaner, 331, CP 08021 de la localitat de Barcelona.
Per la present li comunico que desisteixo de la meva compra:
– Data del pagament:
– Nom del Client:
– Numero de targeta:
– Nom del titular de la targeta:
– Domicili del Client:
– Data:
– Signatura: